2011. március 26., szombat

Elsodort tőled messzi, hihetetlenül távol,



 Elsodort tőled messzi, hihetetlenül távol,

2 órája
Elsodort tőled messzi, hihetetlenül távol,

Aludj csak

Aludj csak, melletted vagyok,
Úgyis, ha most még nem tudod,
Úgyis, ha indulnom kell,
Úgyis ha fáj majd a reggel

Aludj csak, melletted leszek
Mindig, de most még nem lehet
Egyre jobban minden nappal
Harcol még a szív az aggyal

Ha fáj, ha éget, ha lángra gyújt,
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút

Aludj csak, eltakar a csend
A reggel hűvösebb lehet,
A nappal másé lenne,
Az éjjel tönkre tenne

Aludj csak ,úgy fáj mondanom
Újra azt, hogy nem tudom
Mi lesz, ami végleg itt tart
Úgyis, ha ébredni kell majd

Ha fáj, ha éget, ha lángra gyújt
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút

Aludj csak, melletted vagyok
Úgyis, ha indulnom kell
Aludj csak, melletted leszek
Úgyis, ha fáj majd a reggel

Ha fáj,ha éget, ha lángra gyújt
Csak hozzád vezet minden út,
Megírták régen ott fenn az égben
Ezt a szerelemháborút



 Gyűlölve szeretni


Feketében járnak már az angyalok
Szerelmünk megfojtották rég a szürke évek
Hiába táplálnám, ha benned véget ért
Mit ér az érzés, ha nincs már kiért
Mit ér az élet, mi vár
Ha gyűlölve kell szeretni engem


Számomra meghalt a nappal, s az éj
Ha te nem csókolsz nincsen szenvedély
Tőled égtem, érted éltem
De rég csak gyűlölet, mit érzel?
Szeretni téged fájt már
Hát engedlek elmenni végleg


Mit ér az élet, mi vár
Ha gyűlölve kell szeretni engem
Tehetetlen DÜHÖM fűti szívemet
Kiölhetsz minden fényt és emléket belőlem
Kezem még érted nyúl, de többé el nem ér
Szeretni még,még, hozzád hajt  a vér


Számomra meghalt a nappal, s az éj
Ha te mást csókolsz, nekem a vég  
Tőled égtem, érted éltem
De rég csak gyűlölet, mit érzel
Szeretni téged fájt már
Hát engedlek elmenni végleg,ha menned kell !


Számomra meghalt a nappal, s az éj
Ha te mást csókolsz, elégek ez halál  !
Tőled égtem, érted éltem
De rég csak gyűlölet, mit érzel ?
Szeretni téged fájt már
Ha még szeretsz ,és  vársz,. rám ,
Nem engedlek elmenni végleg


Akkor ér valamit, az élet, ha már 
Nem gyűlölve kell szeretni engem !!!!

.................................................
SZEDJÜK KI GYŰLÖLET VASFOGÁT ÖRÖKRE.
HOGY ÚJBÓL SZERETNI TUDJUK EGYMÁST
..................................................- ..................

EGYETLENEMNEK !!!!!
:)
A torony,hegy
2010.06.10.
/Pilisszántói emlék /

Emlékem messzeségben van egy torony,hegy ,
Tetején álltál te, s fogtad a kezem:
Alattunk dúlt hatalmas kénköves vihar,
S remegtem, de te leugrottál velem.

Féltem a fájdalomtól, ha érezni fogok…
Ha húsomba marnak a villámló kések…
A tűz martaléka lettem volna veled
De elvesztettelek, egy óvatlan percben.

Lehúztál volna magaddal, hol tűz tombol,
De megtorpantam, nem voltam elég bátor,
Elengedtem kezed, s a vörös pokol
Elsodort tőled messzi, hihetetlenül távol,

Ott lent most egyedül járhatod az utad,
Elvesztettél, nem voltál elég erős ahhoz,sajnos,
Hogy megtartsd reszkető kezemben magad,
Könnyebbnek tűnt neked ott lent a Sehol.

Felmásztam nehezen újra a toronyba,hegyre,
Nyaldosom azóta milliónyi sebem,
Sajnos élek, s e tudat tart a magasba,
Segít Isten, míg fej fenntartva megyek.

Te ott égtél el, hol a Mammon parázslik,
Szeretni,büntetni,akartál,lerántani oda,nem volt erőm követni,
Engem ideát semmi feladat sem hív,csak emléked kísér,
Ott, nem tarthatod kezem többé soha.,mert hídon túl vagy ..

De utánad megyek bár hol légy megtalállak!!!
Ide már nem ,kött semmi nem élhetek ,nélküled,
Már,rohanok,zuhanok,Utánad !már érezlek !
Élve vagy halva , veled ,egybeolvadva,együtt a legjobb !

Zoltán
:)
Éjnek éjjelén

Éjnek éjjelén, mikor szemedben
ha csak reggelig, de kihuny a fény,
akkor érkezem, mikor álmaimban
fogod, és szorítod két kezem,
és egy szót suttogsz: higgy nekem.
Tudom, nincs sötétség, csak fényhiány,
és a távolság hitvány délibáb,
ha hívlak, éjjel ott teremsz, és
nincs, amitől félnék, mert szeretsz.
Már nem vagyok hontalan és pártalan
S szívem.sem árva,magányos..,
Mikor eljön a nappal és vakon,
kegyvesztetten ténfereg, mikor
Tudom,tudjuk , hogy pár óra és
elmossák az éjjelek, akkor jön el,
a mi időnk. Szerelmed jön és félredönt
minden vak, anyagból rakott falat…
Mindent legyőz ez az akarat,
csak szívemet adhatom és álmaim
végtelen számban szórhatom, eléd.
S könyörgök ,s te megbocsátod ,hogy
Múltban, egykor lelkedbe tapostam,
hogy múltad gyilkossá,én voltam
De ígérem ,hogy cserébe álmaidat,
vágyaidat, megvalósítom örökre.
De meg kell kérjelek, ha álmodsz,
te is vigyázz, hová lépsz.ne hogy
Kiöljél minden fényt és emléket
Bár kezemet nyújtom feléd
Tudom, a távolság hitvány délibáb,
Reménykedek hogy akkor eljön ,
a mi időnk.Szerelmed jön és Győz
És majd fogod, és szorítod két kezem,
Érted vagyok, és te értem vagy,
te értelmet és fényt adsz minden napnak.
Szeretlek én, és kettőnk dolgán
nem változtat többé senki már. ,,
ZOLÁN
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése